.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادران و همسران شهدا بهترین الگوی صبر و صلابت هستند

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: مادران و همسران شهدا، بهترین نمونه و الگوی صبر و صلابت و یادگاران ارزشمندی هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاس همه افراد جامعه بوده و خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت و گو با ما به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت این روز را روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری کردند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه هاي جاويدي ساختند كه قلم توانايي نوشتن آن نيست، گفت: تاريخ هميشه از مادران و همسران شهدا به نیکی ياد خواهد كرد.
 
علیزاده با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا با صبر و استقامت خود دشواري‌ها را تحمل كردند و هم اكنون نيز در تمام عرصه هاي مختلف كشور حضوري پررنگ دارند، افزود: همسران شهدا هم با تربيت يادگاران همسران خود آنها را براي انقلاب و دوران شكوفايي اين سرزمين آماده مي كنند چه بسا همسراني كه خود دارنده رتبه هاي علمي و سياسي در كشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهيد خود در شكوفايي كشور سهيم شده اند.
 
وی با تاکید بر اینکه مادران و همسران شهدا از نسل جديد و بانوان امروزی كشور انتظار رعايت عفت و حجاب خود را دارند، اظهار داشت: خانواده های شهدا انتظار دارند تا هنگام ظهور حضرت ولي عصر (عج)، انقلاب، كه امانت ارزشمندي است به نحو شايسته اي با اطاعت از ولايت و حرمت خون شهدا حفظ و نگهداري شود.
 
علیزاده تصریح کرد: همسران و مادران شهدا با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.
 

وی تأکید کرد: مادران و همسران شهدا، بهترین نمونه و الگوی صبر و صلابت و یادگاران ارزشمندی هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاس همه افراد جامعه بوده و خواهند بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.